Jaunumi

SIA "DMP" ir pārvaldīšanas uzņēmums Daugavpilī.

 

Jaunumi

Ūdens patēriņa starpība

Ūdens patēriņa starpība ir atšķirība starp mājas kopējā ūdensskaitītāja rādījumu un dzīvokļu īpašumos ar skaitītājiem noteikto ūdens patēriņu. Ja tā ilgstoši ir lielāka par 20%, jāveic pasākumi tā samazināšanai.

Kā rodas ūdens patēriņa starpība?

  • atšķirīgos datumos nolasīti un iesniegti mājas kopējā ūdens skaitītāja rādījumi un iedzīvotaju rādījumi (SIA "DMP" lūdz iesniegt ūdens rādījumus 28. datumā);
  • ūdens zādzība: dzīvokļa īpašnieks uzrāda mazākus skatītāja rādījumus, nekā tie ir patiesībā, vai arī tos neiesniedz;
  • neprecīzi un dažādi ūdens patēriņa skaitītāji, nepareiza noapaļošana;
  • novecojusi dzīvojamās mājas ūdensapgādes sistēma, kā dēļ var rasties ūdens zudumi, kā arī var aizsērēt ūdens patēriņa skaitītāju filtri un pazemināt plūsmas uzskaites precizitāti.


Kā to var samazināt?
1) Patēriņa starpību var maksimāli samazināt, uzstādot jaunākās paaudzes mērierīces ar datu attālinātu nolasīšanu.
2) Nododot ūdens skaitītāja rādījumus karta mēneša 28. datumā, norādot arī divus ciparus aiz komata.
 

Kāpēc ir jāmaksā par ūdens starpību?

Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks norēķinās par karstā un aukstā ūdens patēriņu, ir noteikta Ministru kabineta noteikumos Nr.1013 “Kārtība, kādā dzīvokļa īpašnieks daudzdzīvokļu dzīvojamā mājā norēķinās par pakalpojumiem, kas saistīti ar dzīvokļa īpašuma lietošanu" Noteikumu 19. Punktā. 
Svarīgi!
Ja 3 mēnešus pēc kārtas ūdens skaitītāju rādījumi netiek iesniegti laikā, tad dzīvokļa īpašniekam aprēķina vidējo ūdens patēriņu, ņemot vērā iepriekšējo trīs mēnešu vidējo ūdens patēriņu.
Ja ūdens skaitītāju rādījumi nav iesniegti vismaz 3 mēnešus pēc kārtas pārvaldnieks ir tiesīgs aprēķināt maksu par visu dzīvojamās mājas nesadalīto ūdeni.
 


 

Pēdējās ziņas

DMP atsāk klientu pieņemšanu
DMP atsāk klientu pieņemšanu pēc pēc iepriekšēja pieraksta
lasīt vairāk
Pārskats par 2020. gadu
Kur var atrast dzivojamās mājas ieņēmumu un izdevumu pārskatu par 2020. gadu?
lasīt vairāk
Dzīvokļu pārplānošana
Kas jāzina pirms remonta uzsākšanas
lasīt vairāk

Informācija un jautājumi

Kur zvanīt, ja mājā ir notikusi avārija?
Ja dzīvojamā mājā ir notikusi avārija lūdzam zvanīt visu diennakti pa tālruni 206 111 10.
Kuros datumos tiek izsūtīti ikmēneša rēķini?
Ikmēneša apsaimniekošanas un saņemto pakalpojumu rēķini tiek sagatavoti un izsūtīti katra mēneša 10.-15. datumā.
Kur zvanīt, ja ir jautājumi par rēķiniem?
Lūdzam zvanīt pa tālruni 25144778.